17 May 2016

We had a wedding to attend- Part I in L`Armario dress


Deja cred ca v-am zapacit cu toate pozele postate din acest weekend de la #nuntarailenilor. Dar totul a fost atat de perfect si minunat incat nu m-am putut abtine. Intr-o fuga continua, am reusit sa fac si cateva poze pentru a va impartasi povestea noastra dar si a lor aici pe Blog.

Mada si Alex, sunt efectiv cel mai nebun dar si longeviv cuplu pe care il cunosc. Cand am primit invitatia la nunta am fost sigura ca o sa ne super distram si asa a si fost. Daca ma urmariti pe snapchat ( manuellalupascu), ati vazut fiecare moment important sau nu :))
Alaturi de echipa de soc, Ioana, Carmen, Daniela, Ramona, Ioana din nou, am creat amintiri frumoase, cum de altfel se intampla mereu cand ajungem la Iasi.
Fiindca ati admirat tinutele mele, astazi o sa va povestest mai mult despre prima pe care am purtat-o la Biserica si in prima parte a zilei.

Este verde si poate nu multe va gandeati la o asemenea culoare pt o rochie fiind un eveniment special insa L`Armario ( magazinul de unde am achizitionat-o) vine cu idei indraznete si un lucru este sigur: Am fost singura care a purtat aceasta culoare and I`m proud of it. Daca doriti sa vedeti mai multe, va invit atat pe pagina lor de facebook dar si pe site-ul www.larmario.ro.

Abia astept sa va aud parerile si sa le uram cum se cuvine: Casa de Piatra ♥
Kisses, M ♥

I was wearing:
L`armario Dress Here
Giuseppe Zanotti Sandals Here
Clutch: Similar Here 













3 comments:

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)